Македонски јазик
-Комуникација со службени лица и со институции (стр. 124 од учебникот
Домашна задача : Напиши свој пример за службена комуникација
- Целни зависносложени реченици ( стр. 42 од учебникот ) ) Одговори : Што се искажува со целните зависносложени реченици?
Со кои сврзници се сврзуваат ? Дали се одделуваат со запирка ?
-Наброј ги етапите во развојот на драмското дејство ( стр. 96 од учебникот )
одговорите пратете ги на slavevskamirjana@yahoo.com
Англиски јазик
http://oujoakimkrcoski.edu.mk/wp-content/uploads/2020/04/IX-angliski-jazik-1.docx
Француски јазик
http://oujoakimkrcoski.edu.mk/wp-content/uploads/2020/04/Активности-по-предметот-француски-јазик-за-9-одделение.docx
Маематика
http://oujoakimkrcoski.edu.mk/wp-content/uploads/2020/04/Задолженија-по-математика-за-IX-од-13-04-до-16-04-2020.docx
Биологија
http://oujoakimkrcoski.edu.mk/wp-content/uploads/2020/04/Biologija-IX-oddelenie-1.doc
Физика
http://oujoakimkrcoski.edu.mk/wp-content/uploads/2020/04/13.04-16.04-Задолженија-по-физика-за-9-одд..docx
Хемија
http://oujoakimkrcoski.edu.mk/wp-content/uploads/2020/04/утврдувањеsoli.doc
http://oujoakimkrcoski.edu.mk/wp-content/uploads/2020/04/Microsoft-PowerPoint-Егзотермни-и-ендотермни-реакции-.pdf
Историја
http://oujoakimkrcoski.edu.mk/wp-content/uploads/2020/04/Istorija-IX-odd-1.docx
Географија
Тема: Америка - Да се научи лекцијата „Животот во градски агломерации-мегалополиси“. Целта е да се знае како настануваат мегалополисите, да се идентификуваат на географска карта погомемите градски агломерации и мегалополиси, да се знае за позитивните и негативните страни на животот во мегалополисите. Додека се учи лекцијата внимателно да се погледне видеото на селдниот линк: https://www.youtube.com/watch?v=bUEUe4y17zE&feature=emb_logo
Да се истражува за животот во градските агломерации, за проблемот со преанселеноста, појавата на сламови, еколошки проблеми и да се направи споредба. Учениците со број од 1-8(во дневник) да истражуваат за Њујорк, од 9-14 за Мексико Сити и од 15-20 за Сао Паоло.Следниот линк може да ви помогне во вашите истражувања:
https://mk.wikipedia.org/wiki/Агломерација Презентацијата да биде готова до 19.04.2020г. и да се прати на е-маил: kirenikoloski@ymail.com Кога ќе ги праќате мејловите задолжително да напишете име, презиме и одделение.
- Да се научи лекцијата „ Регионален преглед на државите во Америка“. Целта е да се запознае со регионалната и територијална поделба на Америка, да ги идентификува на карта регионите и најзначајните држави и да се запознае со интересните факти за секој регион. Додека се учи лекцијата да се користи географски атлас и регионите и државите да се пронаоѓаат во истиот.
Секој ученик по сопствен избор да одбере една држава од наведените и за неа да направи проект. Може да бирате помеѓу државите: Канада, Мексико, Аргентина, Куба, Венецуела и Колумбија. Треба да се пишува за географската положба, релјефот, климата, хидрографијата, населението, стопанството и туризмот за земјата која сте ја одбрале. Проектот треба да биде готов до 30.04.2020г. и да се прати на е-маил: kirenikoloski@ymail.com . Кога ќе ги праќате мејловите задолжително да напишете име, резиме и одделение.
http://oujoakimkrcoski.edu.mk/wp-content/uploads/2020/04/За-9-одд-Живот-во-агломерации.docx
http://oujoakimkrcoski.edu.mk/wp-content/uploads/2020/04/За-9-одд-Регионален-преглед.docx
Ликовно образование
http://oujoakimkrcoski.edu.mk/wp-content/uploads/2020/04/Likovno-obr.-9odd.-19-2-3.ppt
Граѓанско образование
http://oujoakimkrcoski.edu.mk/wp-content/uploads/2020/04/Gragansko-obrazovanie-IX-odd-1.docx
Физичко образование
РАКОМЕТ Увежбување на научените елементи во игра на два гола со примена на правила
https://www.youtube.com/watch?v=4eMKZpR7D5A
https://www.youtube.com/watch?v=IqXoOuy_EG4
Миузичко образование
Задача Да се изгледа еден мјузикл по избор и накусо да се раскаже содржината
https://mk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%98%D1%83%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%BB
Танци и ора
https://youtu.be/PzW2hBOvD0Y